تبلیغات
ترمه آرا - مواد غذایی برای چربی سوزی

ترمه آرا

(: راه هایی برای زیبا بودن طبیعی :)

مواد غذایی برای چربی سوزی
توی این تاپیک می خوام چنتا از مواد غذایی رو برای چربی سوزی نام ببرم.
1- غلات سبوس دار: وقتی از غلات سبوس دار استفاده می کنیم، بدن ما انرژی بسیار زیادی برای شکستن پیوند های بین مولکول هاش صرف میکنه، بنا براین ما باخوردن این مواد هم گرسنگی خود را برطرف می کنیم هم چربی سوزی می کنیم.
2-گوشت بدون چربی: بدن ما به پروتئین هم نیاز داره، با خوردن گوشت های بدون چربی مثل سینه مرغ هم پروتئین را بدست می آوریم و هم برای هر 300 کالری مرغ نیاز به 90 درصد کالری برای هضمش داریم، یعنی 30% از کالری اش از بین می رود.
3-محصولات لبنی کم چرب: غنی از کلسیم و ویتامین D هستند و برای عضله سازی و حفظ فرم زیبای بدن مفید هست.
4- چای سبز: نوشیدن روزانه 4 لیوان چای سبز سوخت و ساز بدن را بالا می بره و به طور کلی کالری بیشتری روزانه مصرف می کنید.
بهتر است که چای سبز را داخل یخچال سرد نگه دارید چون خاصیت بیشتری داره.
5- عدس: متأسفانه 20% از مردم جهان به کمبود آهن مبتلا هستند، وقتی کمبود آهن داشته باشیم بدن نمیتونه سوخت و ساز عادی خودش رو بکنه. هر فنجان عدس 35% از نیاز روزانه بدن به آهن رو تأمین میکنه.
6- فلفل تند: فلفل تند ماده ای به نام کپسایسین داره که سوخت وساز بدن رو افزایش میده، سعی کنید فلفل تند رو به هرصورتی که دوست دارید خشک، تازه، پودر یا ... در غذای خود جای دهید.
موفق باشید ای خوش اندام ها


[ سه شنبه 24 شهریور 1394 ] [ 06:31 ب.ظ ] [ اسرا ایرانژاد ]

[ نظرات() ]


مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه